Geoblog.pl    janusz    Podróże    USA    Odpoczynek przed Yellowstone

Odpoczynek przed Yellowstone

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Jackson Hole

Przyjechaliśmy do Jackson Hole późnym wieczorem (ok. 22). Wyczerpani długą jazdą od razu położyliśmy się spać. Następnego dnia rano zrobiliśmy krótki rekonesans po mieście, a właściwie wiosce. Bardzo sympatyczna miejscowość turystyczna, odatkowego uroku dodawał jej zbliżający się schyłek sezonu, wszędzie więc było mało ludzi.

Sympatycznym miejscem okazał się niewielki skwer. Chciałbym napisać, że w centrum, ale w tym mieście ciężko wskazać jakiekolwiek centrum. ;) Skwer miał cztery wejścia w narożnikach, każdy narożnik był ozdobiony łukiem z poroży miejscowej zwierzyny. Poroża oczywiście były pozyskane w sposób naturalny, czyli przez zbieranie. To daje pojęcie, ile tej zwierzyny musi być w okolicy.

Miasteczko nam się tak podoba, że decydujemy się na jeszcze jeden nocleg. Zanim jednak nadejdzie noc, jedziemy do Yellowstone na rekonesans...